۱۶ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

خارش واژن با چه دارویی درمان می شود؟

علل سوزش ناشی از خارش واژن  چیست؟ راه های طبیعی برای استفاده در برابر سوزش واژن و بهبود آن چیست؟ راه هایی برای جلوگیری از خارش واژن چیست؟ شستشوی واژن و ناحیه تناسلی باید با مقدار زیادی آب شسته شود و با مواد شوینده و مواد شیمیایی کمتر شسته شود و لباس زیر خانم ها باید از جنس پنبه باشد. در ادامه مطلب برای توضیحات بیشتر با ما همراه باشید.

منابعی از لینک ها و سایت ها:
ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

کیست تخمدان و آموزش مراقبت های لازم

شاید دوست داشته باشید در مورد کیست تخمدان بیشتر بدانید. شاید بخواهید بدانید زمانی که متوجه می شوید که کیست تخمدان دارید، چه باید بکنید و چه مراقبت هایی را باید انجام دهید. ما در این مقاله با شما هستیم تا آموزش های لازم برای مراقبت های پس از جراحی کیست تخمدان را به شما بدهیم. با ما همراه باشید. منابعی از لینک ها و سایت ها:
کیست تخمدان
کیست تخمدان در دختر
جراحی کیست تخمدان
درمان کیست تخمدان
کیست تخمدان و بارداری

ادامه مطلب...
۳۰ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

علل بروز تا روش های درمان ورم معده

 احتمالا اگر دچار گاستریت و یا ورم معده هستید، می دانید که این بیماری اگر چه در ظاهر زیاد خطرناک نیست ولی علائم ازار دهنده ای مثل احساس نفخ و سنگینی و سوزش در معده و یا تهوع و استفراغ را دارد و زندگی فرد را دچار اختلال می کند. در این مقاله به توضیح و ارائه روش های درمان فوری و قطعی این بیماری خواهم پرداخت. پس خواهشمندم ادامه مطلب را با دقت مطالعه کنید.
ادامه مطلب...
۳۰ مرداد ۹۷ ، ۱۵:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

زگیل تناسلی چگونه درمان می شود؟

 میزان ابتلا به ویروس زگیل‌ تناسلی در زنان و مردان به یک اندازه است ولی زنان در مواجه شدن با این بیماری کم تر علائم را از خود نشان می دهند. در مردان معمولا زگیل‌ های تناسلی در نوک آلت تناسلی، تنه آلت تناسلی، روی کیسه بیضه و اطراف و داخل مقعد هم دیده می شوند. زگیل تناسلی امروزه واکسن گارداسیل برای پیشگیری از بیماری زگیل تناسلی در ایران وجود دارد ولی برای کسانی مفید است که هنوز به این ویروس آلوده نشده اند. برای افرادی که مبتلا به ویروس زگیل تناسلی هستند استفاده از این واکسن هیچ اثری ندارد. 

ادامه مطلب...
۲۸ مرداد ۹۷ ، ۲۲:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

سفیکسیم و مصرف آن در دوران بارداری

آیا میتوان داروی سفیکسیم را در دوران بارداری مصرف کرد؟ آیا عوارضی برای مصرف این دارو بر جنین نشان داده شده است؟ آیا این دارو به خون مادر منتقل می شود؟ ما در این مقاله به بررسی هر چه بیشتر این دارو پرداخته ایم و به شما خواهیم گفت که آیا می توانید این دارو در دوران بارداری مصرف کنید یا خیر؟! منابعی از لینک ها و سایت ها:
سفیکسیم
سفیکسیم در بارداری
سفیکسیم برای سرماخوردگی
دوره درمان سفیکسیم 400
فرق سفیکسیم با سفالکسین
مقدار مصرف شربت سفیکسیم 100 برای کودکان

ادامه مطلب...
۲۷ مرداد ۹۷ ، ۱۹:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

نظرات در مورد رژیم کانادایی + راهنمایی کامل

اگر به دنبال مقاله ای هستید که در مورد رژیم کانادایی اطلاعات کافی در اختیارتان بگذارد و در طی مسیر گرفتن این رژیم راهنمایتان باشد، حتما این مقاله را تا انتها بخوانید. در این برنامه غذایی صبح ها فقط کافی است یک چایی و یا یک قهوه بخورید. پس اگر همیشه عادت دارید که صبحانه ای مفصل بخورید این رژیم مناسب شما نیست. منابعی از لینک ها و سایت ها:
رژیم کانادایی
برنامه هفتگی رژیم کانادایی
نظرات در مورد رژیم کانادایی
گرفتن رژیم کانادایی
رژیم کانادایی اصلی

ادامه مطلب...
۲۶ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

موخوره و راه های جلوگیری از آن با استفاده از لوسیون ها

یکی از بهترین ماسک هایی که حتما باید هفته ای یکبار مورد استفاده قرار دهید، ماسک تخم مرغ است. این ماسک باعث می شود که ریشه موهایتان تقویت شده و درخشندگی زیادی پیدا کند و برای موخوره بسیار مفید می باشد. اگر تخم مرغ را با آرد نخود مخلوط کنید و آن را به موهایتان بزنید، بسیار موثر خواهد بود. با ما همراه باشید. منابعی از لینک ها و سایت ها:
موخوره
عکس موخوره
شامپو موخوره
عوارض موخوره
درمان خانگی موخوره

ادامه مطلب...
۲۵ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

درمان سرگیجه و اطلاعات کافی در مورد آن

چگونه میتوان سرگیجه را درمان کرد؟ برای درمان این عارضه چه درمان های خانگی و گیاهی را می شناسید و سراغ دارید؟ در این مقاله از های دکتر می خواهیم به بررسی راهکارهای درمان سرگیجه بپردازیم و شما را با این عارضه آشنا کنیم؟ با ما همراه باشید. منابعی از لینک ها و سایت ها:
سرگیجه
درمان سرگیجه
سرگیجه در خواب
عوارض سرگیجه
سرگیجه عصبی

ادامه مطلب...
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۲۳:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

شب زفاف و اهمیت این شب به یاد ماندنی

چرا انقدر  شب زفاف از اهمین خاصی بر خووردار است و فضیلت های زیادی برای آن ذکر شده است؟ آیا شما هم جزو افرادی هستید که از این شب ترس و دلهره در سر دارند و فکر می کنند شاید بهترین شب زندگی شان به تلخ ترین شب تبدیل گردد؟ منابعی از لینک ها و سایت ها:
شب زفاف
شب عروسی
عروس و داماد در شب زفاف چه میکنند
آموزش شب اول عروسی با عکس
شب اول عروسی چه اتفاقی می افتد

ادامه مطلب...
۲۴ مرداد ۹۷ ، ۰۰:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

خودارضایی و عوارض آن برای مردان مجرد

چگونه میتوان خودارضایی  را درمان کرد و در واقع از این کار دست کشید؟ شما برای ترک خودارضایی از چه روش هایی استفاده کرده اید؟ یکی از روش هایی که بیشتر پزشکان به آن توصیه می کنند این است که از مواردی که باعث تحریک شما می شود دوری کنید. منابعی از لینک ها و سایت ها:
خودارضایی
خودارضایی در دختران
خودارضایی در پسران
تاثیر خودارضایی بر پوست
عوارض خودارضایی بعد از ازدواج

ادامه مطلب...
۲۳ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام