علل سوزش ناشی از خارش واژن  چیست؟ راه های طبیعی برای استفاده در برابر سوزش واژن و بهبود آن چیست؟ راه هایی برای جلوگیری از خارش واژن چیست؟ شستشوی واژن و ناحیه تناسلی باید با مقدار زیادی آب شسته شود و با مواد شوینده و مواد شیمیایی کمتر شسته شود و لباس زیر خانم ها باید از جنس پنبه باشد. در ادامه مطلب برای توضیحات بیشتر با ما همراه باشید.

منابعی از لینک ها و سایت ها:

خارش واژن
درمان خارش واژن
خارش واژن در بارداری
خارش واژن به دلیل عفونت

 

درمان دارویی خارش واژن

این بیماری به نام ولوو ویستولولیت نامیده می شود. این وضعیت پیچیده است و نیاز به ارزیابی دقیق توسط یک متخصص جراحی دارد. اگر یک راه حل پیدا نشود، از یک متخصص بهداشت حرفه ای سوال می شود. ارزیابی ترکیبی توسط یک متخصص زنان و متخصص پوست می تواند تنظیم شود. کشیدن واژن یا محیط اطراف می تواند نشانه ای از عفونت باشد. خارش واژن خارش واژن، گاهی اوقات واژینیت نامیده می شود، هنگامی رخ می دهد که واژن واژن ایجاد می شود، اغلب باعث ترشح و درد می شود. تعادل طبیعی باکتری های واژن، و همچنین عفونت ها، هر دو علل شایع خارش واژن می باشند.

درمان خارش واژن + نسخه درمان فوری

عفونت های واژن واژینال بر روی پوست واژن یا ولو (ناحیه اطراف واژن) می تواند نشانه ای از: عفونت های مخمری، بیماری های منتقله از راه دور، مانند به عنوان کلامیدیا، گونوره یا تریکومونیاز رشد بیش از اندازه باکتری های طبیعی در واژن، به نام واژینوز باکتریایی سایر علت های خارش واژن ممکن است شامل موارد زیر باشند: یائسگی یا سطوح استروژن کم در محیط واژن، مانند یک دستگاه داخل رحمی تامپلون (IUD) برای کنترل وزن هنگام تولد مانند آنتی بیوتیک ها و استروئید ها لباس های درمان خارش واژن سبک و یا تنگ اتصالات شیمیایی موجود در مواد پاک کننده، نرم کننده های پارچه، اسپری های زنانه، پماد ها، کرم ها، د دندان ها و فوم های ضد بارداری، ژله ها و یا کرم ها شرایط پوستی مانند واژینیت Desquamative و یا lichen planus دیابت کنترل شده به صورت پراکنده تخلیه رحم یا واژن علائم یک عفونت واژن علائم زیر ممکن است عفونت واژن را نشان دهند: درد جراحی پرده ای درد زخم پوسیدگی دود سبز، زرد یا خاکستری چرت زدن (مانند پنیر خامه ای) تسریع مراقبت های پزشکی را در صورت وجود هر یک از موارد فوق به شما تحمیل می کند.

خارش واژن در بارداری + نسخه درمان فوری

درمان برای خارش واژینال درمان طبی به علت علائم شما بستگی دارد و ممکن است شامل داروهای تجویزی یا کرم ها باشد. نگه داشتن ناحیه تناسلی خود، پاک کردن و خشک کردن لباس های شسته و رفته، سینه بند تن در لباس زیر در طول روز، و هیچ لباس زیر در حالی که خواب برای کمک به واژن خود را "تنفس" رفع از استفاده از صابون، و شستشو خارش واژن در بارداری منطقه با آب به جای استفاده از حمام گرم (نه گرم) اجتناب از دوش، به عنوان آنها باکتری های سالم است که به مبارزه با عفونت حذف بدون اعمال اگر دچار دیابت هستید، اسپری های بهداشتی، رایحه ها و یا پودرهایی که در نزدیکی واژن استفاده می شوند، به جای تامپون، اگر از عینک آفتابی استفاده می کنید، از جلو و عقب استفاده کنید.

خارش واژن به دلیل عفونت + نسخه درمان فوری

اگر دچار دیابت می شوید، چرا که واژن من خارش دارد؟ اگر شما این را مطالعه می کنید، احتمالا از کنجکاوی عمومی نیست. در حال حاضر شلوار خود را به آتش و همه شما می خواهید انجام دهید خراش است. شما باید آنچه را که اتفاق می افتد، کشف کنید، به طوری که شما می توانید در مورد روز خود را بدون افتضاح در صندلی خود تکان دهید و یا خارش واژن به دلیل عفونت دستان خود را پایین جین خود را. بنابراین، چرا واژن شما - یا ولو شما، اگر ما در مورد بیت های خارجی صحبت می کنیم، خارش داریم؟ بیایید توضیحات بالقوه ای را بیابیم. اما برای سهولت اطلاعات، بهترین راه این است که واژن خود را خارش دهی (قسمت داخلی) یا ولو (لگن، ناحیه گوش، کلیه چیزهای خارجی که می بینید) باشد. ما اولین واژن خارش دار را پوشش خواهیم داد.
منابع : خارش واژندرمان خارش واژنخارش واژن در بارداریخارش واژن به دلیل عفونتعلائم خارش واژنعلت خارش واژن, درمان گیاهی خارش واژنعلت خارش واژن بعد از پریودعلت خارش واژن بعد از نزدیکیدرمان خارش واژن با عسلخارش واژن قبل از پریوددرمان خارش واژن با جوش شیرینخارش واژن به دلیل برفک واژن