آبریزش آب دهان نوزاد  می تواند سبب ایجاد جوش و بثورات جلدی بر روی پوست صورت نوزادان شود.  جلوگیری از بثورات پوستی ناشی  توصیه می شود،  یک دستمال مرطوب همراه خود داشته باشید .خشک و تمیز نگه داشتن پوست  صورت نوزاد، بهترین و ابتدایی ترین گام برای درمان و پیشگیری از بثورات پوستی ناشی از بزاق دهان است.

آب دهان نوزاد

خنک خوب بود، اما باعث بروز من شد نگرانم. چه می توانم بکنم؟گاهی اوقات زنگ می تواند منجر به بثورات در اطراف دهان شود، به علت سوزش ناشی از رطوبت بیش از حد. برای جلوگیری از تماس با پوست نوزاد،   آب دهان نوزاد از پارچه های نرم و ملایم استفاده کنید. از آنجایی که نوزادان در شب نیز در معرض نور خورشید قرار می گیرند، قبل از خواب، یک پماد رطوبت را در اطراف دهان و گونه های خود قرار دهید: پزشک متخصص اطفال می تواند به کرم هایی که برای کودک مناسب است، بسته به سن او باشد



بهترین درمان برای جوشهای صورت نوزاد

 اگرچه ممکن است در کودکان سالم زیر دو ساله ممکن است از بین برود، اما معمولا در کودکان مبتلا به نارسایی مزمن مشاهده می شود و نشانه های اجتماعی قابل ملاحظه ای را نشان می دهد. سوزش خفیف می تواند از نظر اجتماعی شرم آور باشد و گاه ممکن است عوارض جدی پزشکی را ایجاد کند. سوزش ممکن است از افزایش بیش از حد بزاق یا بویژه بلعیدن بلع ناشی شود. بسیاری از علل سکته مغزی را می توان از تاریخ و معاینه فیزیکی بیمار تشخیص داد.  بهترین درمان برای جوشهای صورت نوزاد تحقیقات آزمایشگاهی معمولا غیر ضروری است. در صورت امکان، درمان باید به علت زمینه ای هدایت شود. هیچ مداخله ای فعال برای بیمارانی که اختلالات عملکردی و روانی ناشی از خستگی عینی یا خفیف متناوب خود را دارند، لازم نیست. گزینه های درمان ضعیف متوسط ​​و شدید عبارتند از: فیزیوتراپی، اصلاح رفتاری یا بیوگرافی، دارو و درمان.



راههای از بین بردن جوش صورت نوزاد

  بر طبق برخی از اینها، drooling یک نشانه کلاسیک محسوب می شود که دندان های کودک شما آماده هستند تا از لثه ها عبور کنند. اما لزوما یک اتصال مستقیم نیست. در حالی که این درست است که سوزش برای کودکان 2-3 ماهه بسیار رایج است و معمولا تا زمانی که یک کودک 12 تا 15 ماه طول بکشد (تقریبا همان سن که دندان شروع می شود) طول می کشد، صرفه جویی در انرژی فقط به این معنی است که غدد بزاقی کودک شما شروع به آتش می کنند راههای از بین بردن جوش صورت نوزاد پس از آنکه نیازی به مقدار زیاد در هنگام خوردن شیر آسان به هضم نداشتید. هنگامی که کودک شما مهارت های حرکتی مانند جویدن دست های خود را به دست می آورد، گیرنده های موتور در دهان او سیگنال هایی را برای تولید بزاق به مغز ارسال می کنند که نشان می دهد او آماده است بخورد. اساسا، کودک شما عضلات و بزاق هضم را فقط به زودی به آن نیاز دارد تا غذاهای جامد مصرف کند. حیرت آور!



علت جوش سر سفید در صورت نوزاد

   این موضوع عضله است. غدد بزاق دهان شما هر روز حدود 2 تا 4 پوند بزاق تولید می کنند: بزرگسالان به اندازه ی کافی متوجه نمی شوند؛ زیرا ما در معرض انباشتگی با بلعیدن هستندعلت جوش سر سفید در صورت نوزاد (و یک ردیف از دندان های بالغ مثل سد عمل می کنند تا جریان را حفظ کنند ) نوزادان، با این حال، کنترل کامل بر ماهیچه های بلع خود و عضلات اطراف دهان را تا زمانی که بین 18 تا 24 ماه نیست، کنترل نمی کنند.


جوش صورت کودک یک ساله

 محققان معتقدند تولید بیش از حد کودکی کودک به یک دستگاه گوارش پیشرفته متصل شده است، بنابراین ظهور نوشیدنی احتمالا نشانه ای است که دستگاه گوارش کودک شما در حالت تکامل کامل است. عالی! بزاق برای هضم حیاتی است - به همین دلیل است که دهان شما در هنگام شام خوابیده است.جوش صورت کودک یک ساله در حالی که خالص می تواند خوب باشد، مرطوب است که بزاق پوست شما را محافظت می کند و همچنین می تواند از اسباب بازی هایش و دیگر اشخاص با پروتئین ها و آنتی بادی های جلوگیری کننده از بیماری محافظت کند. خنک، درست است؟



منابع : آب دهان نوزادبهترین درمان برای جوشهای صورت نوزاد, راههای از بین بردن جوش صورت نوزادعلت جوش سر سفید در صورت نوزادجوش صورت کودک یک سالهدرمان جوش صورت نوزاد در طب سنتیجوش قرمز صورت نوزادجوش ریز صورت نوزادآبریزش دهان نوزادعلت تف کردن نوزاد