چگونه میتوان کم شدن خونریزی قاعدگی را با داروهای شیمیایی درمان کرد؟ بیماری التهابی لگن، کبد، کلیه یا بیماری تیروئید و آندومتریوز و آدنومیزها (شرایط مختلفی که سبب رشد غیرطبیعی بافت اندومتر می شوند) ممکن است منوراژی را افزایش دهند. داروهای ضد التهابی و ضد انعقادی خطر ابتلا به دوره سنگین و / یا طولانی مدت را ایجاد می کنند.

کم شدن خونریزی قاعدگی + درمان با داروهای شیمیایی

علاوه بر این، حتی برای همان فرد، میزان خون قاعدگی ممکن است بسته به وضعیت هورمونی او متفاوت باشد. شما باید خیلی نگران نباشید اگر تغییر در سطح مشخصی باشد. با این حال، اگر میزان قاعدگی غیرعادی سنگین یا بسیار سبک باشد، ممکن است نشانه ای از نوعی باشد. اگر فکر می کنید کم شدن خونریزی قاعدگی چیزی غریب تر از حد معمول است، لطفا به توصیه های زیر مراجعه کنید. جریان جریان قاعدگی اگر منافذ خود را با لایه هایی از پلاستیکی بهداشتی جریان های سنگین رنگ کرده و یا در طول روز روزی که آن را از طریق پد بهداشتی روزانه در یک ساعت یا بیشتر تحریک می کند. افزایش مقدار پوشش رحم علت احتمالی است، احتمالا به دلیل ضخیم شدن آن از حد معمول است.

راهی برای زیاد شدن خونریزی قاعدگی + درمان با داروهای شیمیایی

در عوض، رحم ممکن است بزرگ شده باشد. Menorrhagia ممکن است احتمال بیماری هایی مانند اختلالات ناکارآمد هورمونی یا فیبروئید های رحم را نشان دهد. جابجایی در جریان قاعدگی جریان حرکتی هنگامی رخ می دهد که رحم رحم با خون ریخته شود، جایی که یک بار انسداد خون توسط یک آنزیم راهی برای زیاد شدن خونریزی قاعدگی تخلیه می شود تا بتوان آن را اخراج کرد. در حالی که به طور معمول به عنوان یک لخته آزاد نمی شود، لخته های شبیه کبد می تواند در جریان قاعدگی یافت شود، زمانی که لایه رحم خیلی ضخیم است تا بتوان آنزیم را به طور کافی تجزیه کرد.

علت کوتاه شدن دوره پریود + درمان با داروهای شیمیایی

این وضعیت عمدتا ناشی از سطح بالای هورمون های زن است که کمک می کند ضخیم شدن رحم رحم، بنابراین در میان زنان جنسی بالغ در اواخر دهه ی سی یا یازده سالگی شایع نیست. با این حال، ممکن است نشانه ای از بیماری مانند فیبروئید رحم باشد، بنابراین لطفا آن را جدی بگیرید اگر شما چنین لخته هایی را در اغلب موارد خود پیدا کرده اید جریان قاعدگی. چگونه برای مقابله با جریان قاعدگی سنگین زنانی که جریان علت کوتاه شدن دوره پریود سنگین دارند، باید اقدامات احتیاطی در برابر کم خونی انجام دهند. کم خونی باعث خستگی، زنگ زدن در گوش، تپش قلب، تنفس و سرگیجه می شود. لطفا اطمینان حاصل کنید که یک رژیم سالم حاوی غذاهای غنی از آهن مانند اسفناج و کبد را حفظ کنید. در صورت خونریزی شدید، یک متخصص زنان بپرسید.

درمان خونریزی کم در دوران قاعدگی + درمان با داروهای شیمیایی

شما می توانید از روش های مختلفی از قبیل استفاده از قرص های ضد بارداری خوراکی به طور موقت برای کاهش قاعدگی یا استفاده از یک هموستاتیک استفاده کنید. بیماری هایی که باید با جریان خون قاعدگی مواجه شوند مراقبت از قاعدگی سنگین نیست زیرا ماسک برای بیماری هایی مانند فیبروئید درمان خونریزی کم در دوران قاعدگی رحمی و آدنوموئید . فیبروئید های رحم تومورهای خوش خیم رخ می دهد در رحم. با آدنومیومتریت، بافت مشابه با پوشش رحم در میومتریوم تشکیل می شود. هر دو بیماری، زمانی که پیشرفت می کنند، می توانند مشکلات ادراری و دفعی، درد شکم و ناباروری را ایجاد کنند.

درمان خونریزی کم قاعدگی + درمان با داروهای شیمیایی

توصیه می شود به متخصص زنان مراجعه کنید به زودی به عنوان یک افزایش ناگهانی و یا تدریجی در جریان قاعدگی شما متوجه خواهید شد. جریان پروستات قاعدگی کم فعالیت تخمدان ها ممکن است موجب کاهش جریان قاعدگی شود. استرس معمولا باعث ایجاد چنین عملکرد تخمدانی می شود. درمان خونریزی کم قاعدگی بهترین تلاش خود را برای از بین بردن استرس، حفظ رژیم غذایی سالم و زمان برای خواب و استراحت به خوبی انجام دهید. با قاعدگی کم به دلیل سطح پایین هورمون ها، عملکرد تخمدان پایین نیز ممکن است باعث ایجاد بی خوابی شود. قبل از بازدید از یک پزشک متخصص، می توانید درجه حرارت بدن پایه خود را برای چند دوره به نمودار هورمون خود اضافه کنید. برای دیدن بیشتر در دمای بدن پایه، به -> "دمای بدن پایه" مراجعه کنید.
منابع : کم شدن خونریزی قاعدگیراهی برای زیاد شدن خونریزی قاعدگیعلت کوتاه شدن دوره پریوددرمان خونریزی کم در دوران قاعدگیدرمان خونریزی کم قاعدگیعلت قطع شدن پریود در روز سومدرمان کم آمدن پریودخونریزی سیاه پریود, چرا خونریزی پریودم کم شده