نشانه ها و علائم بیماری قلبی نوزادان را می شناسید؟ آیا گریه کردن زیاد کودکان می تواند نشان دهنده این بیماری باشد. کودکان بیشتر زمانی که در معرض بیماری دل درد قرار می گیرند گریه می کنند و این مادران را به اشتباه می اندازد که زمانی که بچه گریه می کند فکر می کنند دل درد داشته و حتی به او دارو هم می دهند. لینک ها و سایت هایی که می تواند در این راستا به شما کمک کنند:
بیماری قلبی نوزادان
درمان بیماری قلبی نوزادان
بزرگی قلب نوزاد
نارسایی قلبی در نوزادان

بیماری قلبی نوزادان و نشانه های آن

بیماری قلبی یک چتر است که شامل موارد زیر می باشد: عفونتهای قلب، نارسایی قلبی، نارسایی قلبی و عوارض مرتبط با قلب، بی نظمی ها و نقص های تولد اگرچه ممکن است به نظر برسد که چیزی جدی باید علائم هشدار دهنده داشته باشد، ممکن است بیماری قلبی را بدون دانستن آن، زندگی علائم اولیه بیماری قلبی و همچنین عوامل خطر را می دانید تا بتوانید زودتر درمان کنید و از مشکلات جدی تر سلامتی بیماری قلبی نوزادان جلوگیری کنید. عوامل خطر برای بیماری قلبی بسیاری از مردان در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی هستند. AHA در سال 2013 گزارش داد که فقط یک چهارم مردان دستورالعمل های فدرال برای فعالیت های جسمی را در سال 2011 رعایت کردند. همچنین تخمین زده اند که 72.9 درصد از مردان ایالات متحده آمریکا سن 20 و بالاتر دارای اضافه وزن یا چاق هستند. و حدود 20 درصد مردان دود می کنند، که می تواند رگ های خونی را کم کند. رگ های خونی عروق پیش از انواع خاصی از بیماری های قلبی هستند. سایر عوامل خطر عبارتند از: رژیم غذایی با مصرف زیاد قاعدگی یا مصرف بیش از حد فشار خون بالا (فشارخون بالا).

درمان بیماری قلبی نوزادان و نشانه های آن

هنگامی که پزشک شما را ببیند، اگر شما مشکوک به بیماری قلبی هستید، قرار ملاقات با دکتر خود را. فاکتورهایی که شما را در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی قرار می دهد عبارتند از: سابقه خانوادگی عوارض قلبی در مورد مصرف سیگار در بیماران دیابتی. پزشک شما ممکن است معاینه فیزیکی را انجام دهد، آزمایش خون را انجام دهد یا از آزمایش های دیگر برای بررسی مشکلات قلبی یا عروق خونی استفاده کند. درمان بیماری قلبی نوزادان این آزمایش ها می تواند به تشخیص بیماری های قلبی کمک کند و درمان هایی را ایجاد کند برنامه ریزی شده است. ارتباطات بیماری های قلبی شامل حمله قلبی و سکته مغزی است. شما می توانید خطر عوارض با تشخیص زودرس و درمان را کاهش دهید. اگر نگرانی دارید، با پزشک خود صحبت کنید. آنها به شما می آموزند چگونه علائم بیماری قلبی را شناسایی کرده و قلب سالم نگه دارید. بیماری قلبی چیست؟ بیماری قلبی یکی از خطرات پیشرو در سلامت مردان است. به گفته انجمن قلب آمریکا (AHA)، بیش از یک تا سه مرد بالغ مبتلا به بیماری قلبی هستند.

بزرگی قلب نوزاد و نشانه های آن

پزشک شما می تواند از آن برای انجام آزمایش برای بررسی مشکلات رگ های خونی و اختلالات قلب استفاده کند. به عنوان مثال، پزشک شما ممکن است انجیوگرافی عروق کرونر را با کاتتر کردن کامل کند. آنها یک رنگ مخصوص را به رگ های خونی قلب شما تزریق می کنند. سپس آنها از یک اشعه ایکس برای بررسی شریان های عروق کرونر استفاده می کنند. آنها می توانند از این آزمون برای بررسی شریان های بزرگی قلب نوزاد محدود یا مسدود استفاده کنند. بررسی الکتروفیزیولوژی اگر شما ریتم های غیر طبیعی قلب داشته باشید، پزشک شما می تواند یک مطالعه الکتروفیزیولوژیک را برای تعیین علت و بهترین برنامه درمان انجام دهد. در طی این آزمایش، دکتر شما یک کاتتر الکترود را از طریق رگ خونی به قلب شما می فرستد. آنها از این الکترود برای ارسال سیگنال های الکتریکی به قلب خود و ایجاد نقشه ای از فعالیت الکتریکی خود استفاده می کنند. پزشک شما ممکن است سعی کند ریتم طبیعی قلب خود را با تجویز دارو یا درمان های دیگر بازگرداند.

نارسایی قلبی در نوزادان و نشانه های آن

یا آنها ممکن است از آنژیوگرافی CT کرونری استفاده کنند تا برای ذخیره سازی چربی یا کلسیم در شریان ها مورد بررسی قرار گیرند. HEART MRIIn یک MRI، آهنرباهای بزرگ و امواج رادیویی تصاویری از درون بدن شما را ایجاد می کند. در طی یک MRI قلب، تکنسین تصاویری از رگ های خونی و قلب خود را در حالی که ضرب و شتم ایجاد می کند. پس از آزمایش، پزشک شما می تواند تصاویر را برای تشخیص بسیاری از نارسایی قلبی در نوزادان بیماری ها مانند بیماری های عضلانی قلب و بیماری عروق کرونر استفاده کند. آزمایش های تشخیصی برای تشخیص بیماری قلبی گاهی اوقات آزمایشات غیرمخرب پاسخ های کافی را ارائه نمی دهند. ممکن است پزشک شما برای تشخیص بیماری های قلبی نیاز به استفاده از یک روش تهاجمی داشته باشد. روش های تهاجمی شامل ابزارهایی هستند که به صورت جسمی وارد بدن می شوند مانند سوزن، لوله یا محدوده. آنژیوگرافی کرونر و کاتتریر شدن قلبی هنگام تزریق قلبتان، دکتر شما لوله ای انعطاف پذیر را از طریق رگ های خونی در کشاله ران یا قسمت دیگری از بدن شما قرار می دهد. سپس این لوله را به سمت قلب خود حرکت می دهند.
منابع: بیماری قلبی نوزاداندرمان بیماری قلبی نوزادانبزرگی قلب نوزادنارسایی قلبی در نوزاداندرمان نارسایی قلبی در نوزادانعلائم بیماری قلبی مادرزادی در نوزادانسوراخ قلب نوزادانواع بیماری مادرزادی قلبصدای اضافه در قلب نوزادرگ اضافه در قلب نوزادان