آیا علت بروز صدای مفاصل را می شناسید؟ وقتی که فرد در طول فعالیت های روزمره مانند راه رفتن، پیاده روی و یا حتی نشستن احساس درد ناگهانی در مفاصل احساس می کند. این صداهای دردناک می تواند به تدریج افزایش یابد اگر به سرعت به آن توجه نکنید.

صدای مفاصل + علت برو آن

"کشش کشیدن کشش کششی برای sissies نیست، به عنوان Zoe توضیح می دهد:" اگر ظاهر می شود از طریق تنگی ماهیچه و یا سفتی، کشش باید "bookend" تمرین خود را، یعنی انجام هر دو قبل از و بعد از ورزش نورد فوم می تواند بسیار موثر باشد و همچنین در یک جلسه یوگا یینگ نیز رزرو کنید. "اگر ظاهر شدن در طول یک تمرین خاص رخ دهد، عضله ممکن است مالش و ایجاد اصطکاک در اطراف استخوان باشد. در این وضعیت، عضلات اطراف عضلات را بسط دهید، از تکنیک درست استفاده کنید و ظاهر شدن باید تقریبا غیرممکن باشد. صدای مفاصل برای جلوگیری از این، همیشه اطمینان حاصل کنید که قبل از پریدن به یک تمرین قبل از گرم شدن کامل انجام داده اید. "مفاصل هنوز ظاهر می شوند؟ کری توصیه می کند که آن را تحمل نکنید: "اگر خشونت و کشتن به دلیل یک عضله تنگ باشد، کشش ممکن است کمک کند. با این حال، همانگونه که در بالا ذکر شد، باید توجه داشت که مفاصل خاردار عادی هستند و اگر چه تمرین و انعطاف پذیری همیشه یک چیز خوب است، مفاصل که کمی "پر سر و صدا" هستند لزوما به معنی چیزی اشتباه نیست.

صدای مفاصل بدن + علت برو آن

REPS و SETSIt می تواند وسوسه انگیز باشد اجتناب از حرکات خاص اگر استخوان ها کمی به نظر برسند، اما به نظر می رسد، اما Zoe توصیه می کند تا به جای رفتن از ورزشگاه به دنبال راهنمایی متخصص باشد: "بهترین توصیه این است که برای پیدا کردن این که چرا این شکاف در وهله اول اتفاق می افتد، به شما کمک می کند تا اصل موضوع یک ارزیابی بگیرید پس از آن یک برنامه ورزشی می تواند براساس نیازهای خاص صدای مفاصل بدن خود باشد. این احتمال وجود دارد که هیچ رویدادی جدی رخ ندهد و بنابراین نیازی به اجتناب از تمرینات نیست. "کری این توصیه ها را با یک احتیاط متوقف می کند ..." تا زمانی که درد نداشته باشید و آسیب نرسانید، شما واقعا نیازی به اجتناب از هر نوع ورزش یا حرکت خاص ندارید. با این حال، اگر شما یک تاندون دارید که بارها و بارها روی یک استخوان، مانند آرنج یا یکی از زانوهایتان شکسته می شود، اگر تکرار یا تکرار زیاد را انجام می دهید، تاندون را تحریک می کنید، پس مراقب باشید.

درمان صدای مفاصل در طب سنتی + علت برو آن

"اگر در شک و تردید هستید، می دانید که می دانید شما آسیب ندیده اید، اما مفاصل به طور مرتب شما را آجیل می ریزند، اجازه ندهید که آنها در حین خودشان فیل در اتاق باشند. زو در اینجا برای شما است: تصویب روش صحیح و به دنبال پشتیبانی و راهنمایی از PT می تواند مفید باشد هنگامی که شما می دانید که مسئله است. حتی متخصصان نیز از تکنیک خود برای جلوگیری از آسیب دیدن استفاده می کنند - هرگز درمان صدای مفاصل در طب سنتی نگران درخواست مشاوره و راهنمایی نباشید! »در حقیقت زمانی که Zoe مظنون به چیزی در بخش مشترک می شود، او دزموند مکولی را در درمانگاه جراحی فیزیوتراپی و ورزش در لاندر هیل در لندن می گذراند . در غیر اینصورت GP خود را جستجو کنید یا وب سایت بوپا را برای فیزیوتراپیست ها در منطقه خود جستجو کنید. توجه داشته باشید زمانی که شما یک بچه بودید و مادرتان به شما گفته بود که آرنج خود را به آرتریت می اندازد؟ اگر چیزی شبیه به من است، جلوگیری از انجام این کار به این دلیل که اجازه دهید با آن روبرو شویم - احساس خوبی دارد. اما وقتی که کشش یا جابجایی را انجام می دهید، هرکدام از انگشتان دست خود و یا بدن خود را می شکند، هر لحظه شلوغی، سر و صدا و صداهای پاپ را می شکند، این صداها می توانند بسیار ناخوشایند باشند اگر شما نمی دانید آنها چه هستند.

صدای مفصل شانه + علت برو آن

هر روز مثل این موضوع سوالاتی را بپرسید: "سلام، من هفته ی اول کارم را انجام می دهم برنامه های عناصر و در طول تمرینات دایره لگن یک کراوات کلیک کنید. آیا این عادی است و راههایی در اطراف آن وجود دارد؟ »اگر زانوهایتان را بالا ببرید یا روی مفاصل کلیک کنید، یا اگر فقط میخواهید دستهای خود را شکستن، این مقاله به شما میگوید که چرا مفاصل پاپ میشوند، یعنی اگر انگشتانتان همیشه شکسته یا زانو شما همیشه صدای مفصل شانه ظاهر می شود و زمانی که ممکن است یک ایده خوب با دکتر صحبت شود. پلاس، من به شما برخی از حرکات کمک می کند که شما را از مفاصل و بدن شما محافظت می کند. من دیده ام (و شنیدم) بسیاری از مفاصل باعث ایجاد برخی از سر و صدا های خنده دار در تمرین من به عنوان یک درمانگر فیزیکی از سال 1998، و من برای شما تحقیق انجام شده است. به خواندن آن بپردازید و خواهید دید که چرا این ترک ها و پاپ ها را داشته اید و چگونه می توانید شرایط خود را بهبود ببخشید. در این مقاله آنچه در این مقاله یاد می گیرید چیست؟ در مورد این صداها گام های بتونی شما می توانید در حال حاضر برای محافظت از اتصالات خود را، و یا شما می توانید به راهنمای رایگان خود را به مفصل سالم برای حرکت بدون درد پرش "چرا زانوی من ظاهر می شود زمانی که من نشسته؟ آیا این خطرناک است؟

درمان گیاهی صدای مفاصل + علت برو آن

"به سادگی، کسانی که زانو زدن و صدای کشتن مشترک هستند، نتایجی از چیزی به نام کاویتاسیون هستند، و در بیشتر موارد، هیچ چیز برای نگرانی در مورد آن نیست، مگر اینکه با درد همراه نباشد. همانطوریکه من در یک لحظه توضیح می دهیم، انواع خاصی از پشته های مشترک وجود دارد که شما احتمالا باید بررسی کنید، و در ادامه در این مقاله، من برخی از راه های خود را برای حفظ مفاصل سالم شما سالم است. درمان گیاهی صدای مفاصل ابتدا من توضیح نظریه در مورد آنچه کاویتاسیون است، و چه چیزی واقعا در مفاصل شما اتفاق می افتد وقتی که شما آن ها را می شنوید. چه چیزی است که کاویتاسیون مشترک است؟ Syanovial Joint همه در مفاصل سینوویال شروع می شوند که همه مفاصل بدن شما هستند که اجازه حرکت را میدهند - کمر، زانوی، آرنج، مفاصل نخاعی و غیره. شما می توانید ببینید که یک اتصال سینوویال اساسا به نظر می رسد در تصویر به سمت راست است. همانطور که می بینید، یک کپسول مفصلی در اطراف مفصل که مایع پر شده است وجود دارد. هنگامی که تغییر فشار در مایع سینوویال و گازهای طبیعی در آن مایع اتفاق می افتد، منجر به ایجاد حفره می شود که موجب می شود صداهای شما را بشنود.
منابع: صدای مفاصلصدای مفاصل بدندرمان صدای مفاصل در طب سنتیصدای مفصل شانهدرمان گیاهی صدای مفاصلدرمان گیاهی صدای مفاصلعلت صدا دادن مفصل زانوصدای مفصل زانو, علت صدا دادن مفاصل کمرصدای مفاصل نوزادصدای مفاصل گردنصدای مفاصل انگشتان دستصدای مفصل بازودرمان صدای مفاصل لگن