۲۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۷ ثبت شده است

نشانه ها و علائم بیماری قلبی نوزادان را می شناسید؟

نشانه ها و علائم بیماری قلبی نوزادان را می شناسید؟ آیا گریه کردن زیاد کودکان می تواند نشان دهنده این بیماری باشد. کودکان بیشتر زمانی که در معرض بیماری دل درد قرار می گیرند گریه می کنند و این مادران را به اشتباه می اندازد که زمانی که بچه گریه می کند فکر می کنند دل درد داشته و حتی به او دارو هم می دهند. لینک ها و سایت هایی که می تواند در این راستا به شما کمک کنند:
بیماری قلبی نوزادان
درمان بیماری قلبی نوزادان
بزرگی قلب نوزاد
نارسایی قلبی در نوزادان

ادامه مطلب...
۳۱ شهریور ۹۷ ، ۱۰:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

آیا علت بروز صدای مفاصل را می شناسید؟

آیا علت بروز صدای مفاصل را می شناسید؟ وقتی که فرد در طول فعالیت های روزمره مانند راه رفتن، پیاده روی و یا حتی نشستن احساس درد ناگهانی در مفاصل احساس می کند. این صداهای دردناک می تواند به تدریج افزایش یابد اگر به سرعت به آن توجه نکنید.

ادامه مطلب...
۲۶ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

شرایط موثر در بروز بیماری پنجم چیست؟

شرایط موثر در بروز بیماری پنجم چیست؟ نوزادان بیشتر در معرض خطر هستند، زیرا سیستم های محافظتی آنها هنوز مورد آزمایش قرار نگرفته و بالغ نیستند. نوزادان در معرض خطر هستند زیرا تمایل دارند همه چیز را در دهان خود قرار دهند و به ندرت دست هایشان را تمیز می کنند. منابعی از لینک ها و سایت ها:
بیماری پنجم
راه درمان بیماری پنجم
عوارض بیماری پنجم
تشخیص بیماری پنجم کودکان

ادامه مطلب...
۲۵ شهریور ۹۷ ، ۰۰:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

آب دهان نوزاد و ایجاد بثورات پوستی

آبریزش آب دهان نوزاد  می تواند سبب ایجاد جوش و بثورات جلدی بر روی پوست صورت نوزادان شود.  جلوگیری از بثورات پوستی ناشی  توصیه می شود،  یک دستمال مرطوب همراه خود داشته باشید .خشک و تمیز نگه داشتن پوست  صورت نوزاد، بهترین و ابتدایی ترین گام برای درمان و پیشگیری از بثورات پوستی ناشی از بزاق دهان است.

ادامه مطلب...
۲۲ شهریور ۹۷ ، ۲۳:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

آیا با عمل جراحی میتوان سندرم تونل کارپال را درمان کرد؟

آیا با عمل جراحی میتوان سندرم تونل کارپال را درمان کرد؟  اگر هیچ یک از روش های فوق کار نکند، عمل جراحی ممکن است یک گزینه باشد. برای جراحی یک تزریق در مچ دست شما انجام می شود تا شما دردی (بی حس کننده موضعی) را احساس نکنید. با ما همراه باشید.
ادامه مطلب...
۲۲ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۳۰ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

فشار خون پایین در دوران بارداری یا پره اکلامپسی چیست؟

فشار خون پایین در دوران بارداری یا پره اکلامپسی چیست؟ در حالی که عدد قطعی وجود ندارد که نشانگر فشار خون پایین باشد، نشانه هایی وجود دارد که با فشار خون پایین همراه هستند: سردرد، سرگیجه، حالت تهوع، احساس ضعف، سرد بودن و خشن بودن پوست

ادامه مطلب...
۲۱ شهریور ۹۷ ، ۱۷:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

چگونه میتوان کم شدن خونریزی قاعدگی را با داروهای شیمیایی درمان کرد؟

چگونه میتوان کم شدن خونریزی قاعدگی را با داروهای شیمیایی درمان کرد؟ بیماری التهابی لگن، کبد، کلیه یا بیماری تیروئید و آندومتریوز و آدنومیزها (شرایط مختلفی که سبب رشد غیرطبیعی بافت اندومتر می شوند) ممکن است منوراژی را افزایش دهند. داروهای ضد التهابی و ضد انعقادی خطر ابتلا به دوره سنگین و / یا طولانی مدت را ایجاد می کنند.

ادامه مطلب...
۲۰ شهریور ۹۷ ، ۱۹:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

سینوزیت پیشانی و راه های درمان آن

عوارض سینوزیت پیشانی مزمن عبارتند از مننژیت ، که این عفونت باعث التهاب غشاء و مایع مغز و نخاع می شود. عفونت های دیگر که غالبا، عفونت می تواند به استخوان (osteomyelitis) یا پوست (سلولیت) گسترش یابد. از دست دادن بخش یا تمام حس بویایی که انسداد بینی و التهاب عصب بویایی (عصب بویایی) می تواند باعث بوی موقت یا دائمی شود.
ادامه مطلب...
۱۹ شهریور ۹۷ ، ۱۲:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

در مورد درمان طب سنتی عفونت پروستات چقدر می دانید؟

در مورد درمان طب سنتی عفونت پروستات چقدر می دانید؟ در صورت تجربه این علائم فورا به پزشک مراجعه کنید. سوزش یا درد در هنگام ادرار کردن، تهوع و استفراغ، بدن درد، ناتوانی در خالی کردن مثانه شما، تب و لرز، درد شکم یا کمر درد، اگر هر کدام از علائم زیر بیش از چند روز طول بکشد باید پزشک خود را مطلع کنید: تجربه ادرار کردن، شروع یا داشتن جریان ضعیف، فکر می کنید UTI دارید، نیاز به ادرار کردن زیاد، تجربه nocturia، و یا نیاز به ادرار دو یا سه بار در طول شب.

ادامه مطلب...
۱۸ شهریور ۹۷ ، ۱۴:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام

در مورد راه های تشخیص گردن درد کودکان چه می دانید؟

در مورد راه های تشخیص گردن درد کودکان چه می دانید؟ توسعه اسپور استخوان اغلب با این دژنراسیون ستون فقرات همراه است. اسپورهای استخوانی، همچنین به عنوان استئوفیت شناخته می شود، رشد کوچک بافت استخوانی وقتی که استخوان با غضروف پوشانده می شود، شروع به از بین بردن استخوان مجاور می کند.

ادامه مطلب...
۱۷ شهریور ۹۷ ، ۲۲:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
دکتر سلام