حمایت زیاد از دختران باعث بروز سندروم سیندرلا  در آنها می شود. گاهی حمایت کردن های زیاد باعث بروز مشکلات زیادی در عزیزانمان می شود. بدون اینکه خودمان از این مسئله با خبر باشیم و و بدانیم که آنها را دچار چه مشکل بزرگی می کنیم. برای اینکه از سندروم سیندرلا در دختران خود پیشگیری کنیم چه باید کرد؟ منابعی از لینک ها و سایت ها:
سندروم سیندرلا
سندروم سیندرلا چیست
بیماری سیندرلا
درمان سندروم سیندرلا

سندروم سیندرلا + نشانه های آن

یک شبکه کامل از مشکلات روانی وجود دارد که علائم آنها به راحتی دفن می شوند تا زمانی که زنان پس از یک شغل می روند یا به یک بالاتر، سطح چالش انگیز تر. برای مثال، اضطراب امتحان در زنان بیشتر از مردان است. اگر تست لازم برای ورود به یک حرفه، تغییر شغل یا افزایش سطح کار در یک کار باشد، جاه طلبی زن ممکن است از ترس تضعیف شود. (برخی از زنان از هر گونه ترس و وحشت از آزمون های ورودی کالج، گرفتن گواهینامه رانندگی، واجد شرایط بودن به عنوان سندروم سیندرلا یک کارگزار املاک و مستغلات هستند). بسیاری از زنان نیز در مورد صحبت های عمومی احساس اضطراب شدید می کنند. روت مولتون، یکی از تحلیل گران ارشد آموزش (که در دانشکده دانشگاه کلمبیا نیز حضور دارد)، در بررسی 200 دانشجو برای تبدیل شدن به روانکاوی در موسسه سفید ویلیام آلنسون سفید، متوجه شد که 25 درصد از زنان آزمایش شده قادر به در مقایسه با 20 درصد مردان، صحبت می کنند.

سندروم سیندرلا چیست + نشانه های آن

برای برخی از زنان، اضطراب بسیار غم انگیز بود و موجب حمل سرگیجه و خستگی شد. در تلاش برای بیان موقعیت خود، برخی از زنان گیج می شوند، فراموش می کنند آنچه آنها می خواهند بگویند، نمی توانند کلمه درست را پیدا کنند، نمی توانند مردم را در چشم ببینند. یا آنها سرخ می کنند، لکنت دارند یا متوجه می شوند که صدای آنها باعث می شود دقیقه ای که با آنها مخالف است نابود شود. علاقه اخیر دانشمندان علوم اجتماعی به الگوهای گفتاری و زبان سندروم سیندرلا چیست زنان نشان داده است چگونه ترس و ناامیدی زنان را به بحث می گذارد. رابین لاکف، استاد زبان شناسی در دانشگاه کالیفرنیا برکلی در مطالعهی 1975، معتقد است که ویژگیهای زیر در سخنرانی زنان سازگار است: استفاده از صفتهای خالی («عجیب»، «الهی»، '' '' فوق العاده '') که دارای معنای کمی هستند و اثر مبهم دارند. افرادی که سخنرانی خود را با صفت های خالی نشان می دهند به طور کلی جدی گرفته نمی شود. استفاده از جملهای برچسب پس از یک بیانیه اعلامیه ('' امروز واقعا گرم است، آیا شما فکر نمی کنید؟ ').

بیماری سیندرلا + نشانه های آن

استفاده از غوطه ور شدن یا صدای پرسشی در انتهای یک بیانیه، که آن را کمتر تحریک می کند. استفاده از اصطلاحات و اصطلاحات ('' مانند '' '' مرتب کردن بر اساس، '' '' من حدس می زنم '')، که به سخنرانی کیفیت پیش فرض، غیر متعهد. استفاده از '' hypercorrect '' بیماری سیندرلا و سخنرانی بیش از حد مودب (به عنوان مثال، ساخت انقباضات، و یا بودن بیش از حد محتاطانه در مورد عامیانه). روش زنان بحث بر رفتار دیگران با آنها برخورد می کنند. "ماری براون پارلی، یک روانشناس در شهر نیویورک می گوید:" گفتار نه تنها می تواند تفاوت های قدرت را منعکس کند، بلکه ممکن است به ایجاد آنها کمک کند. "عدم اعتماد به نفس بر روی تصویر خود تاثیر می گذارد و در نتیجه توانایی آنها برای کارکرد موثر دیگر تحقیقات نشان می دهد.

درمان سندروم سیندرلا + نشانه های آن

حتی در زمینه کمک کردن یا پرورش شرایط، زنان تمایل دارند احساس ناکافی و ترس از اینکه نادرست رفتار کنند مگر اینکه دقیقا بدانند چه کاری باید انجام دهند. یک مطالعه به بررسی نحوه پاسخ مردان و زنان زمانی که فکر می کنند کسی دچار تشنج شده است، بررسی شده است. زنان گزارش دادند که عدم اطمینان بیشتری نسبت به چه کاری باید انجام شود. درمان سندروم سیندرلا در حالی که آنها سعی در کمک به قربانی داشتند، این زنان با وسواس فکری به فکر ناتوانی در مقابله بودند. (یکی از دوستان من این پدیده را به یاد آوردن مرگ شوهرش توصیف کرد. »از لحظه ای که او تا زمان مراسم یادبودش فوت کرد بیش از همه، "او گفت،" همه چیز من در مورد این بود که آیا من انجام دادن کار درست بود، اطلاع دادن به افراد حق، انتخاب حق psalms. من کاملا، مضطرب مشکوک بود که آیا مردم این خدمات را دوست دارم یا نه. '' )
منابع :سندروم سیندرلا, سندروم سیندرلا چیستعکس سندروم سیندرلا , درمان سندروم سیندرلابیماری سیندرلاعلت سندروم سیندرلاتشخیص سندروم سیندرلاعوامل سندروم سیندرلا,