آیا می دانید اضافه وزن در بارداری چه خطراتی را برای مادر و نوزاد بوجود می آورد؟ اضافه وزن در بارداری خطر عوارضی مثل فشار خون، پره اکلامپسی و لخته شدن خون را افزایش می دهد. پره اکلامپسی شرایطی است که بعد از هفته 20 بارداری یا بلافاصله بعد از بارداری اتفاق می ‌افتد. منابعی از لینک ها و سایت ها:
اضافه وزن در بارداری
درمان اضافه وزن در بارداری
علت اضافه وزن در بارداری
اضافه وزن در بارداری دوم

اضافه وزن در بارداری و درمان با رژیم غذایی

بهتر است اضافه کنید که کیلوژول اضافی از طریق غذای سالم است. شما باید بررسی کنید که رژیم غذایی حاوی مواد مغذی است که شما را سالم نگه می دارد و این باعث می شود که کودک شما شروع به رشد سالم مانند اسید فولیک، آهن، کلسیم، ید و پروتئین کند. مصرف نیز مهم است - توصیه می شود هر روز حدود دو لیتر آب بنوشید. بیماری صبحگاهی اضافه وزن در بارداری می تواند باعث کم شدن آب بدن شود، بنابراین اگر به مقدار زیاد مایعات خود را حفظ نکنید، با پزشک یا متخصص بهداشت تماس بگیرید. به غیر از این که پزشک شما دیگران را راهنمایی کند، می توانید با انجام ورزش منظم، زمانی که باردار هستید، تا زمانی که فعالیت خود را تنظیم می کنید با توجه به مرحله بارداری شما حدود 30 دقیقه در هر روز از تمرینات پیادهروی، شنا یا بارداری کمک می کند.

درمان اضافه وزن در بارداری و درمان با رژیم غذایی

اما بیش از 20 دقیقه فعالیت فیزیکی سریع در یک زمان انجام نمی گیرد تا از خوردن بیش از حد جلوگیری شود. افزایش وزن کمتر یا بیشتر از توصیه شده می تواند پیامدهای بهداشتی برای شما و نوزادتان، مانند افزایش وزن بیش از حد خطر ابتلا به دیابت بارداری را افزایش می دهد. اگر دچار نگرانی در مورد وزن چقدر وزن بارداری خود (یا نه) در بارداری خود داشته اضافه وزن در بارداری باشید، با دکتر یا ماما صحبت کنید. خطرات سلامت، سالارن بیدینگر، 24 ساله که در حال حاضر در دوران بارداری خود با فرزند دومش، تقریبا 50 کیلوگرم وزن داشت، به این بارداری بیش از او اولین بار در اطراف بود. او پس از اولین فرزندش، کمبود وزن را به فقدان ورزش و خوردن هر آنچه که می خواست، می دهد. وزن اضافی واقعا شارون عاطفی بود.

علت اضافه وزن در بارداری و درمان با رژیم غذایی

او اغلب الهام بخش نظرات غیر حساس مانند، "هنگامی که شما می خواهید به از دست دادن آن وزن کودک؟" او می گوید: "این زمان وحشتناک و افسرده بود." از آن زمان، شرور از عواقب عاطفی افزایش وزن او و این واقعیت است که اندازه بزرگ او پیامدهای بسیار واقعی پزشکی دارد. در وزن 198 پوند و 5 فوت، 3 اینچ، شارون به طور بالقوه چاق است. این تشخیص بدان معنی است که این حاملگی خطر ابتلا به سرطان بیشتر از ابتدا دارد. مشکل در حال رشد: ممکن است علت اضافه وزن در بارداری فکر کنید یک تشخیص چاقی فقط برای موارد شدید محدود است. اما طبق آخرین نظرسنجی ملی بهداشت و تغذیه، 3 از 10 زن بالینی چاق هستند، به این معنی که آنها شاخص توده بدنی (BMI) 30 یا بالاتر دارند. BMI، که اندازه گیری وزن شما در مقایسه با قد شما است، ابزار پزشک است که برای تشخیص چاقی استفاده می شود. متأسفانه درصد زنان در حاملگی چاق با آمار آماری ملی همخوانی دارد.

اضافه وزن در بارداری دوم و درمان با رژیم غذایی

اما در حالی که اکثر زنان به جنبه های احساسی و زیبایی شناختی از اندازه بزرگ و باردار مبتلا هستند، تعداد کمی از واقعیت های پزشکی چاقی را درک می کنند. لورا رایلی، MD، کارشناس پزشکی و تحویل در بیمارستان عمومی ماساچوست در بوستون، می گوید: "شما می توانید سالم و شاد باشید اما چاقی و سالم نیست. "ما در مورد یک اختلال پزشکی اضافه وزن در بارداری دوم صحبت می کنیم که پیامدهای عمده ای برای 1) بارداری شما، 2) جنین شما و 3) زندگی شما است. او می گوید: خطراتی که برای شما و جنین شما مطابق با یک مقاله اخیر منتشر شده از کالج آمریکا و زنان متخصص زنان در طی دوران بارداری، زنان چاق بیشتر در معرض سقط جنین، پره اکلامپسی، دیابت بارداری و فشار خون بالا قرار دارند. به این ترتیب، بسیاری نیز احتمال بیشتری دارند که نیاز به سزارین داشته باشند. وقتی دیابت بارداری دارید، احتمال بیشتری دارید که کودک بزرگتر داشته باشید. "اپیدمی نوزادان بزرگتر و بزرگتر وجود دارد
منابع :اضافه وزن در بارداریدرمان اضافه وزن در بارداریعلت اضافه وزن در بارداریاضافه وزن در بارداری دومعوارض اضافه وزن در بارداریکنترل اضافه وزن در بارداریاضافه وزن در بارداری چه خطراتی داردمحاسبه آنلاین اضافه وزن بارداریآیا اضافه وزن در بارداری خطرناک استافزایش وزن ناگهانی در بارداریعلت اضافه نکردن وزن در بارداریاضافه وزن در بارداری دوقلو