آیا می دانید چگونه می تواند داروی فلوکستین را قطع کرد؟ این دارو جزو داروهایی می باشد که به صورت سرخود نباید آن را قطع کرد زیرا عوارض زیادی را برای بدن در پی خواهد داشت. ما در این مقاله به شما آموزش خواهیم داد که چگونه باید دوز این دارو را کم کم کاهش داد تا عوارضی برای سلامتی شما به همراه نداشته باشد. با ما باشید. منابعی از لینک ها و سایت ها:
فلوکستین
فلوکستین خارجی
فلوکستین و لاغری
نحوه مصرف فلوکستین

فلوکستین و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید

اطمینان حاصل کنید که پزشک شما می داند اگر شما همچنین داروهای دیگری مصرف کنید که خون نازک مانند آسپیرین، داروهای ضد التهاب غیر استروئیدی و همچنین NSAID ها (به عنوان مثال، diclofenac، ibuprofen، naproxen، Advil®، Aleve®، Celebrex®، Voltaren®) یا وارفارین (Coumadin®، Jantoven®). هیناترمی (سدیم کم خون) ممکن است با این دارو ایجاد شود. اگر دچار سردرگمی، تمرکز دشواری، سردرد، مشکلات حافظه، ضعف، و بی ثباتیت باشید، با پزشک خود همسایگی کنید.  فلوکستین اگر دچار سرگیجه، سرگیجه و یا ضربان قلب سریع، تپش یا ناراحت کننده هستید، با پزشک خود دقت کنید. اطمینان حاصل کنید که دکتر شما می داند که آیا تا به حال یک مشکل ریتم قلب دارید مانند طول عمر QT یا اگر شما یا یکی از اعضای خانواده دچار حمله قلبی، نارسایی قلبی، فشار خون پایین یا سکته مغزی شده اید. استفاده از الکل در بیماران مصرف کننده فلوکستین توصیه می شود. برای بیماران دیابتی:

فلوکستین خارجی و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید

این دارو ممکن است سطح قند خون را تحت تأثیر قرار دهد. اگر دچار دیابت هستید و متوجه تغییراتی در نتایج آزمایش خون و یا قند خون خود می شوید، با پزشک خود مشورت کنید. این دارو ممکن است موجب شود که بعضی افراد دچار خواب آلودگی یا کمتر توانایی فکر کردن به طور واضح و یا کنترل عضلات ضعیف شوند. اطمینان حاصل کنید که شما می دانید که فلوکستین خارجی چگونه قبل از رانندگی، استفاده از ماشین ها یا واکنش به فلوکستین واکنش نشان می دهید یا اگر دیگر هشدار ندهید و قادر به کنترل حرکاتتان نباشید، به پزشک مراجعه کنید. داروهای دیگر را مصرف نکنید مگر اینکه با پزشک خود . این شامل داروهای تجویزی یا غیر تجویزی (OTC) و داروهای گیاهی و یا ویتامین می باشد.

فلوکستین و لاغری و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید

اثرات جانبی: اطلاعات مربوط به دارو توسط Micromedex با اثرات مورد نیاز، دارو ممکن است برخی از اثرات ناخواسته را ایجاد کند. اگر چه تمام این عوارض جانبی ممکن است رخ ندهد، اما اگر رخ دهد، ممکن است به مراقبت های پزشکی نیاز داشته باشند. بلافاصله با پزشک خود بلافاصله در صورت بروز هرگونه عارضه جانبی، عوارض جانبی شایع، خارش، فلوکستین و لاغری و یا ناتوانی پوست را در نظر بگیرید. احساس درد و ناراحتی های ناشی از هیجان و هیجان و فعالیت با شما نمی تواند کنترل شود. با این حال، با توجه به این که شما می توانید به راحتی از بین بردن موهای زائد خود را از بین ببرید، تنفس یا ناتمام بدن یا حرکات صورت تنفس یا ضعف ناخوشایندی ناخوشایند ناشناخته درد شکمی یا درد شکم یا درد پا درد شکم لبخند زدن، لایه برداری یا ریختن خون پوستی در ادرار ادرار یا ادرار، خونریزی سیاه و سفید.

نحوه مصرف فلوکستین و هر آنچه که باید در مورد آن بدانید

ناراحتی تورم پلک ها و یا در اطراف چشم ها، صورت ها، لب ها و یا ناخوشایندگی در ناحیه تناسلی، ناگهانی یا آهسته بودن ضربان قلب، تورم بر روی چهره، پلک ها، لب ها، زبان، گلو، دست ها، پاها، پا و یا جنس درشت، کنترل فشار مثانه، کنترل فشار خون، فشار خون بالا یا فشار خون بالا یا تنگی نفس در ناحیه مچ پا یا زانو، تنگی قرمز زیر پوست، عمدتا نحوه مصرف فلوکستین بر روی ساق پا در معده، سمت یا شکم، احتمالا به لکه های قرمز پشتی روی پوست سبب افزایش وزن پوست می شود ادرار یا تحریک شده ضایعات پوستی چشم، اغلب با مرکزیت بنفش، حساسیت به لمس، خارش، سوزش یا لایه برداری از سفتی عضلانی، سفتی، سوزش، سوزش، درد و یا لکه های سفید بر روی لب ها و یا در دهان خشکی تنگی نفس و یا نفس نفس ضعف در بازوها و یا ادرار، سفتی شدید درد قفسه سینه از چهره، مچ پا، یا دست.
منابع : فلوکستینفلوکستین خارجیفلوکستین و لاغریفلوکستین 10نحوه مصرف فلوکستینفلوکستین و بارداریفواید فلوکستینمصرف فلوکستین در شبفلوکستین در شیردهیفلوکستین در درمان زود انزالیفلوکستین را کی بخوریمتداخل دارویی فلوکستینعوارض فلوکستین در دراز مدت