چگونه میتوان سرگیجه را درمان کرد؟ برای درمان این عارضه چه درمان های خانگی و گیاهی را می شناسید و سراغ دارید؟ در این مقاله از های دکتر می خواهیم به بررسی راهکارهای درمان سرگیجه بپردازیم و شما را با این عارضه آشنا کنیم؟ با ما همراه باشید. منابعی از لینک ها و سایت ها:
سرگیجه
درمان سرگیجه
سرگیجه در خواب
عوارض سرگیجه
سرگیجه عصبی

سرگیجه و اطلاعات کافی در مورد آن

کاوش وزوز گوش (زنگ در گوش) علل، علائم، درمان های امدادی، درمان و نکات پیشگیری. یاد بگیرید در مورد وزوز گوش تندرست. بیشتر بخوانید: وزوز گوش: چرا گوش هایم زنگ می زنند؟ CommentsDizziness بیمار - DiagnosisPlease توصیف تشخیص خود را از خود dizziness.PostView 87 نظرات سرگیجه سرگیجه - CausesWhat باعث سرگیجه خود را PostView 46 نظرات سرگیجه - ایستاده UpPlease توصیف تجربه خود را با سرگیجه زمانی که ایستاده up.PostView 8 نظرات سرگیجه - TreatmentWhat درمان برای سرگیجه شما بود؟ PostView 4 CommentsComplete ListTop Dizziness (Dizzy) مقالات مرتبط علائم آنژیا آنژینا درد درد قفسه سینه به علت خونریزی نامناسب به قلب است. علائم آنژین ممکن است شامل تنگی سینه، سوزش، فشردن و درد باشد. بیماری عروق کرونر علت اصلی آنژین است، اما علل دیگری نیز وجود دارد.

درمان سرگیجه و اطلاعات کافی در مورد آن

آنژیوگرافی با برداشتن تاریخچه بیمار و انجام آزمایش هایی نظیر الکتروکاردیوگرام (EKG)، آزمایش خون، آزمون استرس، اکوکاردیوگرام، CT اسکن قلبی و کاتتریزاسیون قلب تشخیص داده می شود. درمان آنژین معمولا شامل اصلاح شیوه زندگی، دارو و گاهی اوقات جراحی است. خطر آنژین صدری می تواند درمان سرگیجه با پیروی از یک قلب سالم lifestyle.Atrial FibrillationAtrial فیبریلاسیون (AF یا فیبریلاسیون دهلیزی) کاهش می یابد که اختلال در ریتم قلب که شامل ضرب و شتم نامنظم و اغلب سریع قلب است. علائم ممکن است شامل دلتنگ شدن قلب، سرگیجه، خستگی، خستگی، ضعف نفس و درد قفسه سینه باشد. درمان فیبریلاسیون دهلیزی ممکن است شامل دارو یا روش هایی مانند cardioversion یا تخلیه برای عادی کردن ضربان قلب باشد. تومور مغزی تومور می تواند غیر سرطانی (خوش خیم) یا سرطانی (بدخیم)، اولیه یا ثانویه باشد.

سرگیجه در خواب و اطلاعات کافی در مورد آن

علائم مشترک تومور مغزی اولیه شامل سردرد، تشنج، مشکلات حافظه، تغییرات شخصیتی و حالت تهوع و استفراغ است. علل و عوامل خطر شامل سن، جنس، سابقه خانوادگی و قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی است. درمان بستگی به نوع تومور، درجه و موقعیت دارد. CT ScanA CT Scan CT یک سرگیجه در خواب روش اشعه ایکس است که بسیاری از تصاویر اشعه ایکس با کمک یک کامپیوتر را برای تولید تصاویر مقطعی و سه بعدی از اندام های داخلی و ساختارهای بدن CT اسکن یک رویه کم خطر است. سندرم خستگی مفرط سندرم خستگی مفرط (CFS) یا بیماری بی تحرک سیستمیک (SEID) یک اختلال خسته کننده و پیچیده است که با خستگی عمیق که شش ماه یا بیشتر طول می کشد، مشخص می شود، ممکن است به داخل ورید یا مایع نخاعی تزریق شود.

عوارض سرگیجه و اطلاعات کافی در مورد آن

یا تجویز دارو گاهی اوقات توصیه می شود یا تجویز برای کمک به سرگیجه. مکلزین (Antivert) و یا دیازپام (والیوم) ممکن است با کنترل از بیماران symptoms.In خفیف با علائم مقاوم و استفراغ کمک، دیازپام وریدی (والیوم) ممکن است considered.Patients با بیماری منیر یا نوروم آکوستیک معمولا به گوش، بینی عوارض سرگیجه اشاره شده است، و متخصص حلق (گوش، گوش و حلق و پزشک) را برای ارزیابی بیشتر و care.From دائم LogoHealthy ResourcesWhat علل عفونت گوش در هنگام سردرد VertigoCheck HearingFeatured شما CentersWhen سرطان پروستات SpreadsEssential راهنمایی برای مدیریت DiabetesWhat است فیبروز کیستیک؟ علل آن چیست؟ راه حل های بهداشتی از حامیان ما چطوری دندان های عقلانیت خود را درمان می کنند؟ درمان در خانه؟ مرکز دندانپزشکی چیست؟ مقاله چیستان: چرا گوش هایم زنگ می زنند؟ وزوز گوش چیست؟
منابع : سرگیجهدرمان سرگیجهسرگیجه در خوابعوارض سرگیجهسرگیجه عصبیدرمان خانگی سرگیجهعلت سرگیجه هنگام دراز کشیدنسرگیجه در حالت خوابیدهسرگیجه و حالت تهوع نشانه چیست؟علت سرگیجه و سنگینی سر